مراسم اخذ سردوشی دانشجویان وظیفه مرکز آموزش هوایی شهید خضرایی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1369
نویسنده : علی

 مراسم اعطای سردوشی به دانشجویان وظیفه با حضور امیر حسینی نیک و جمعی از فرماندهان و مسئولان مرکز آموزش هوایی شهید خضرایی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ دوم خلبان سید ابوالفضل حسینی نیک، فرمانده آموزش های هوایی شهید خضرایی در این مراسم گفت: از امروز که مفتخر به اخذ سردوشی شدید فصل جدیدی در دوران زندگی و جوانی شما رقم می خورد و به همین دلیل وظایف و مسئولیت های جدیدی به شما واگذار می شود که باید در اجرای آنها دقت عمل داشته باشید.


وی اضافه کرد: رعایت مسائل حفاظتی یکی از مهم ترین نکاتی است که شما باید بعد اخذ سردوشی به آن توجه کنید.

فرمانده آموزش های  هوایی شهید خضرایی ضمن توصیه به رعایت انضباط در تمامی مراحل زندگی اظهار داشت: رعایت انضباط هم در طول خدمت و هم در زندگی موجب می شود تا آرامش به زندگی شما  وارد شود و این امر موفقیت را به همراه می آورد.

وی جوانان را قدرت آینده کشور معرفی کرد و تصریح کرد: چشم همه مردم به شما جوانان مومن و سربازان است زیرا آینده کشور و انقلاب به دستان شما گره خورده است.

در ادامه این مراسم پس از قرائت سوگند نامه و اعطاء  سردوشی،  دانشجویان از مقابل جایگاه رژه رفتند.

 




:: برچسب‌ها: نهاجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: